Monday, August 25, 2014

Renk renk Uniball'lar...



Instagram'ı çok seviyorum.
Hem saatlerce vakit kaybettirmiyor insana, hem de ilgi alanlarımızın paralel olduğu  pek çok kişiyle buluşturuyor bizi.
Mesela ben bir izleyicime borcluyum bu rengarek haftayı.
..
Bir pazar kahve içmeye gitmiştik. Masanın üzerinde duran şekerler çok hoşuma gitmişti.
Hemen çizmek istemiştim.
Oyle fazla zaman harcamadım,  sadece kahvem bitene kadar çizdim, çizebildiğim kadarını..
Sonra instagrama yükledim.
Bir izleyicim kullandığım  kalemin markasını sordu.


Ben de bu işlere yeni başlamış ve kırtasiye malzemeleri için ölen biri  olarak, halden anladığımdan hemen cevapladım.
"Uniball" ları kullanıyorum.
ancak suluboyaya uygun defterde kullandığımdan sonuçları biraz daha etkili oluyor.
Soruyu soran kişi, Uniball'ların diğer renklerini hiç denemediğini ve 
çok beğendiğini söyleyince birden aklıma bir fikir geldi.


  

Kursta Andrea Joseph in derslerine de ödevlerine de bayılmıştım.
Bir ödevinden esinlenerek her gün bir renk kullanarak bir hafta boyunca çizim yaptım.
 Sanırım işe turuncu ile başlayınca bir enerji de geldi, nasıl bitti hafta anlamadım.
ama sonuçta eğlenceli bir serim oldu.
Aynı zamanda Uniball'a da epey bir yeni kullanıcı kazandırmış oldum :)

 





Rengarenk Çok Güzel bir hafta dileğiyle... :)






No comments: