Friday, August 22, 2014

36. gün de bitti



Geçtiğimiz haftaya bakıyorum da,
epey bir daldan dala atlamışım :)
...
Çizecek bir şey aklıma gelmediyse mutlaka güneş gözlüklerimi çiziyorum.
Her koşulda zorlayıcı.
Şeffaflığı, yansıma ve gölgeleri, duruşu.
İnsanın kendini zorlaması için iyi bir oble, aklınızda bulunsun..
 

Bu bizim evin Gülen Budası.  Eşim Çin'den getirmişti.
Tombikliğinden mi, ahşap oluşundan mı pek bir seviyoruz kendisini.
Nasıl bugüne kadar çizmemişim şaşırdım doğrusu :)


 

Pek benzetemesem de burada iki sevimli kavanoz var.
Kapakların üzerinde koyu renk kumaş ve kumaşın üstünde de dantel  vardı.
Son zamanlarda ki nikah şekerlerindeki bu yaratıcı fikirleri çok seviyorum.
Ayrıca hem kumaş hem de dantel çizilmesi epey zormuş onu farkediyorum :)


 Bunlarda benim en sevdiğim ve en rahat ayakkabılarım.
Kendileri ilk aldığımda krem rengiydi, şimdi ise pembe.
İnatçı bir ayakkabı tamircisinin kurbanları onlar.
Ben ne kadar krem rengiler desem de, amcamız pembe gördü ve pembeye boyadı.
Madem öyle ben de "mavi" ye boyuyorum :)


Bu sayfayı ise çok seviyorum.
Yeni aldığım kalemle ilgisi olabilir bence :)


 Bu sayfadakileri ise Nesliden yürüttüm
Çekmecelerini karıştırması inanılmaz zevkli :)


 Bu sayfaya kadar, genellikle hep ayrı ayrı duran objeleri çizdim, sayfadaki konumlarına ben karar vermiştim.
35. ve 36. günlerde ise önce objelerimi yerleştirdim, sonra konumlarına sadık kalarak onları kağıda aktardım.
Bu da farklı bir deneyim oldu.





veee kaldı 39 gün...
İyi Haftasonları :)

No comments: