Friday, August 2, 2013

Paris II





Gezdiğim şehirlerle ilgili kitaplar okumayı çok seviyorum.
Sanırım bunun iki nedeni var.
İlki tasviri yapılan mekanları gözümde daha iyi canlandırabildiğimden,kitaba daha çabuk adapte olabiliyorum.
ikincisi de aynı mekanları farklı kişilerin nasıl da farklı algılayabildiğini görmek      ilginç geliyor.
Geçtiğimiz haftalarda kitapları karıştırırken gözüme çarptı George Orwell'ın bu kitabı ve saydığım nedenlerden dolayıda almadan geçemedim.
Kitabı okurken hayranlıkla gezdiğim, fotoğraf çektiğim caddelerde bambaşka bir bakış açısıyla dolaşmış gibi oldum.
İnsanın bir işi "iş" için yapmasıyla, kendi istediği için yapması arasında nasıl büyük fark varsa, bu kitapta ben iki şehrinde bambaşka yönlerini gördüm.
Kitap da yazar 30'lu yaşlarında ,beş parasız bir halde Paris ve Londra'da geçen günlerini, ilginç gözlemleriyle birlikte anlatıyor. Ben keyif alarak okudum, hafta sonu kitapçılara yolunuz düşerse bir karıştırın sayfalarını derim, belki sizinde ilginizi çeker.


Fotoğraflarda ise Paris'den bende kalanlar yer alıyor.
İyi Seyirler...




...




...




...




...



...




...



...





İyi Haftasonları :)

...

I love to read books about cities i have visited since i can easily imagine depicted places and also it is  very interesting to see different visions , perceptions.

Few weeks ago i bought George Orwell’s “Down and Out in Paris and London”
 which showed me different sides of these cities and really enjoyed it.

Maybe this weekend you visit bookstores.. :)


After my book suggestions , i’d like to continue my Paris pictures.
Enjoy it & Have a nice weekend !

No comments: