Friday, October 28, 2011

İşte benim kartımda geldi...


İşte benim kartımda geldi.
Nasıl mutlu oldum anlatamam..
Bu kasvetli ve hastalıklarla geçen günlerde süper moral oldu.

I've just received my postcard  !!
  It 's made me really happy especially in these sad days..



Sevinçten söylemeyi unuttum.
Bu güzel kartı Stephanie Levy gönderdi.
Stephanie ve e-kursumuz hakkında uzun bir yazı yazmak istiyordum ama cafe noHut dün öyle güzel anlatmış ki..üzerine bir şey yazmak istemedim doğrusu :)
Beklentisiz sırf meraktan katıldığım bu kurs bana tekrar seramiğe başlama cesareti ve istediği verdi.
Stephanie'nin de ilk e-kursu oluşu sanırım kursu daha da özel hale getirdi herkes için.
Ona buradan tekrar teşekkür etmek istiyorum..


Due to my happiness I forgot to say who sent me postcard.
Stephanie Levy sent me this beautiful postcard.
I wanted to write something about her and our e-courses. 
but cafe noHut has summaried this subject very well , i do not want to write something after her :)
This e-courses which is my first e-courses and attend it only curiosity gave me big encourgament to start ceramic again.
Thank you so much Stephanie for this  wonderful e-course.



Kurs süresince yaptığım seramik çalışmaları..

                                          These ceramics are made in our e-courses period ..


 
 ve çalışmalarımdan detaylar...
And some details of my ceramics..


 






Fotoğraf çekmeyi bitirdikten sonra  Stephanie ile güzel bir türk kahvesi içtim :)

                          After taking photograph i have drunk turkish coffee with Stephanie :)

Herkese iyi tatiller...
wishing you a  very nice weekend..

9 comments:

nnbaLo said...

zorunlu yapılan işe ara dönemini ne kadar iyi değerlendiriyorsun. salyangoz ve tavuskuşu yorumunu çok yaratıcı buldum.insanın evde kalası geliyor...

nescake said...

Zeynep çok özendim canım :) Harika olmuşlar, özellikle ben de Nihan gibi tavuskuşuna ve salyangoza bayıldım. Zorunlu olan bu tatilden sonra işe geri dönebileceksin değil mi???

zeynep said...

Çok teşekkürler kızlarS...seramik yapabilmek için uyku sınırlarımı zorlamam gerekiyor ama değiyor sanırım :)İşe dönüş konusunda da sanırım "koşa koşa" geleceğim..doğru düzgün bir kahve bile içemiyorum, ki siz bunun benim için olan anlamını bilirsiniz. Nostaljik müzikler diler gibi çıktı bu işler, önce eski çalışmalarımın üzerinden geçmek istedim. Bu sefer daha bir bana ait formlar oldular...Unutmadan bizimde "ailecek" favorimiz salyangoz :)

Red Apple said...

Zeynepcim yine harika tasarımlar, bakmaya doyamadım. Benim favorim tavus kuşu:)

zeynep said...

Çok teşekkür ederim Arzucum hem motive edici yorumun hem de maillerinle "evde çalışma" fikrini sıcak tuttuğun için :)

BAYKUŞ GÖZÜYLE... said...

Ne kadar zevkli çalışmalar tebrik ederim:)

zeynep said...

Çok teşekkür ederim..Ben de tam bugün "baykuşlara" başlamıştım..süpriz olsun..:)

cafenoHut said...

Tatildeydim ancak şimdi okuyabildim yazdıklarını. Çalışmaların ne kadar güzel. Bence hiç ara vermeden devam etmelisin. Keşke benim de böyle bir yeteneğim olsaydı. Herşeyi yapmak istiyorum ve tek bir konuda yoğunlaşamıyorum bir türlü. Zamansızlığı da bahane ediyorum:)
Kurs gerçekten çok hoş ama keşke gün gün takip edip daha etkin olarak katılabilsem kursa ama imkanım yok.
Umarım en kısa sürede yeni çalışmalarını da görürüz..

zeynep said...

Çok teşekkür ederim cafenoHut..bence kendinize haksızlık ediyorsunuz..büyük bir keyifle takip ediyorum bende "fotoğraflı yazılarınızı" :) Kursumuzla ilgili aynı sorun bende de ortaya çıktı..oğlumun hastalıklarından kursa pek zaman ayıramıyorum..ama gene de bu e-kurs olayında güzel bir ilk oldu..