Friday, July 29, 2011

Semer - Packsaddle

Uzun zamandır dikkatimi çekiyordu..
Eminönü'nde aklınıza gelebilecek her şeye ait bir sokak veya han var.
Eminönü'nde dağınık olan belki de tek şey bu hamal semerleri.
İyi bir roman konusu olur sanki..
Her biri sahibine ait ipuçları taşıyor..
Bulunduğu yer, bırakılışı ayrı ayrı hikayeler yazdırıyor bize..



Ödemede kolaylık yapanlar..



Uluslararası taşımacılık yapanlar..



Keyfine düşkün olanlar..



Yerlerinde gözü olanlar..



Yaptığı işten utanan sıkılanlar..



                                                        Biraz olsun dinlenmek isteyenler...




                                         Gölge yerler kapılınca teknolojiden medet umanlar..



                   Daha pek çok şey hayal edebilirsiniz..ve hayal ettikçe daha merak edersiniz sahiplerini...
                                             
                                                Siz merakla yeni ipuçları arar, hikayeler yazarken ise...

                                                    Yanınızdan geçiverir hikaye kahramanlarınız..



İyi haftasonları... :)
 


6 comments:

nnbaLo said...

nasıl buldun bu kadarını; pes... tebrikler !

zeynep said...

aşağıdan :)
teşekkürler BaLo..

Red Apple said...

Bakmak ve görmek arasındaki fark bu olsa gerek. Ben de dahil bir çoğumuz öylece geçip gidiyoruz yanlarından.

Sema ÖZKAN - Zeynep KURTBİL said...

fotoğraflarına bakarken bir yandan da gülüyorum:)))
gerçekten çok keyifli olmuş.

bakış açına ve bizim de farklı bakmamızı sağlamana hayranım.
çok beğendim eline ve çok eğlenceli kalemine sağlık....

zeynep said...

Teşekkürler Arzucum..Ben de buralarda olmasam bakıp geçerdim herhalde yanlarından. İnsan zaman geçirdikçe detayları algılamaya başlıyor.Sevgiler..

zeynep said...

Teşekkürler Semacım..Fotoğraflarımın seni gülümsetmesine sevindim.. Çoğu zaman bende gülümsüyorum çekerken ve hikayeciklerini yazarken..Sevgiler..