Saturday, July 23, 2011

Pazar ne yapsak diyenlere..


a) çimenlerin üzerinde bi'şeyler okuyabilirsiniz...


b) artistik aktivitelerde bulunabilirsiniz


c) yeni deneyimler yaşayabilirsiniz


d) fotoğraf çekebilirsiniz


e) sakin sakin izleyebilirsiniz



 f) izleyici olmak istemezsenizde yönetmenlik de yapabilirsiniz..


g) rüzgarda dans edebilirsiniz.


h) büyük tutkularınızı 12'den vurabilirsiniz.


i) güzel bir fotoğrafınızı çektirebilirsiniz.

Aslında daha pek çok değişik şeyde yapabilirsiniz.. Tüm bunları yapmak için ise yapmanız gereken tek şey
Santral İstanbul'a gitmek !!
Uzun zamandır katıldığım en güzel organizasyon..
Şiddetle tavsiye edilir efendim.


Unutmadan bu güzel organizyon için işin mutfağındaki tüm ekibe teşekkürler.. :)



7 comments:

Esma BÜYÜK said...

selam,
gitmişsin Zeynep!
harika görünüyor :)
ben gidemedim, çok şey kaçırmışım anlaşılan...

zeynep said...

çok güzeldi gerçekten..bir sonrakini sana ben mail atayım o zaman :)

Sema ÖZKAN - Zeynep KURTBİL said...

zeynepcik, çok güzel ve huzur dolu bir hafta sonu olmuş sanırım...

fotoğrafların da çok özendirici olmuş doğrusu.

yorum yazamasam da sıkı takipçinin. her geçen gün daha temalı ve orjinal fotoğraflar görmek de çok sevinidirici becerikli arkadaşım.

ellerine gözlerine sağlık.

Sema ÖZKAN - Zeynep KURTBİL said...

ek: sanırım artık yorum yazabiliyorum zeynep:)))) oleyyyyyy:))) hazır yazabiliyorken bozcaada fotoğraflarına bayıldım. gölgelerde seni ve bulutu takip etmek çok güzel. fotoğraflarına bakarken güzel hikayeler yazdım doğrusu. mucuksssss

zeynep said...

evvvet Semacım, artık yorum yapılabiliyor..:) güzel yorumların için çok teşekkürler..iki mekanda ayrı ayrı tavsiye edilir...fotoğraflar akılları çelmek için çekilmiştir efendim:)

nnbaLo said...

çook güzel bir gün geçirdiğiniz fotoğraflardan belli. en kısa zamanda gitmeli...

zeynep said...

Çok güzeldi, çayır - çimen, çoluk-çocuk, siyah - beyaz- renkli, geniş geniş- macro :)