Tuesday, August 19, 2014

Liz Steel ve Çay Fincanlarım



Sketchbook Skool'un ikinci sömestri de bitti.
Son derslerimizi  Liz Steel verdi.
Tarzını çok sevdim.
Merak ederler için sitesinin  linki burada


Sketchbook Skool'un en sevdiğim tarafı da her hafta ayrı bir öğretmenimiz olduğundan çok farklı sanatçıları tanıma fırsatımız oluyor.
Farklı tarzları göre göre, ne istediğimizi de anlamaya başlıyoruz.
Önyargılarımızı geride bırakmak, her yeni tarzla şaşırmak da işin en eğlenceli tarafı.


Bu işe merak saldığımdan beri pek çok blog geziyorum.
Genel gözlemim herkesin meyve ve fincan çizerek başladığı.
O nedenle de gözüm mü doydu, hevesim mi kırıldı bilmiyorum hiç içimden gelmiyordu fincan, bardak çizmek.
Taki Liz Steel' ın derslerine kadar...
Liz Steel tam bir çay tiryakisi ve inanılmaz güzel çay fincanı koleksiyonu var.
Her sabah çayını içerken, o günkü fincanını da kaydediyor defterine
Mimar olmasının bir yansıması olsa gerek, bir fincanı da , bir mimari detayıda aynı gözlem aşamalarından geçerek çizmeye başlıyor.
Aslında güzel detaylı bir binayı çizmekle, şık bir fincanı çizmek aynı özeni gerektiriyor.
Biri diğerinden daha kolay değil...


İşte benim geçen hafta ki ödevlerim.
Bu kadar keyif alabileceğimi asla tahmin edemezdim.
Bu sömestrin kapanışı çok güzel oldu.











No comments: