Monday, April 14, 2014

Ödev


Kursumuzun ikinci haftasındayız.
Ödevlerimiz bizi zorlamaya başladı bile.
Videoları izlerken insana bir cesaret gelsede sanırım uygulama kısmında işler değişiyor :)
İlk ödevimiz, kalemimizi defterimizi alıp dışarı da çizim yapmak.



İşte ilk denememiZ.
Böyle entel dantel kurslara katılıyorum ama realitede değişen bir şey yok benim için.
Klasik müzik eşliğinde, saatlerce, tek başıma çizim yaptığımı düşünenlere selam olsun :)


İlk olarak Bulut neden evde çizim yapmadığımızı sordu.
Sonra, daha ben ilk sandalyeyi bile bitirmemiştim, kalemleri değiştik.
Değişim işleminde beni fazla zorlayamadığını düşünmüş olacak ki ,ikinci sandalyeye geçtiğimde
kalemlerimizi "tekrar" değiştik.
Aralarda "karalamadan" çizmem konusunda uyarılarımı da aldım.
Kalemde aradığı mutluluğu bulamayan oğlumla son olarak da defterleri değiştirdikten sonra da çizimimizi tamamladık.
Kursda işin bu boyutuna doğal olarak değinilmemişti ama her şeye rağmen bir masa ve 3 sandalye çizebildiğim için mutlu oldum.
Dediğim gibi insan sorununuda kendi yaratmalı, çözdüm diye sonrasında mutlu  oluyor. :)
...
Uzun lafın kısası, eğitmenlerimizin her hafta tekrar ettiği  gibi,
aslında sevdiğimiz şeylere zaman ayıramamın özrü yok.
İstiyorsanız bir şekilde ortam yaratıyor, vakit ayırıyorsunuz.
Sonucu her nasıl olursa da olsun, mutlu da oluyorsunuz :)
...
İyi Haftalar !


No comments: