Friday, April 11, 2014

Kendi sorununu kendin yarat !




En güzeli !
İnsanın kendi sorununu kendisinin yaratması...:)

Sketchbook Skool'un ilk dersinde kurşun kalemleri bir kenara bırakmamız tavsiye edildi.
Ben ki kurşun kalemle bile on kere sile boza çizmeye zor alıştım, 
kendimi anca rahatlatabildim, hayatta olmaz dedim içimden.
Bir de yeni aldığım kurs defterime !
...
Şöyle özene özene kurşun kaleminle ağır ağır çizeceksin,
hatalı bulduğun yerleri silip düzelteceksin,
"tamam oldu"  dediğinde de boyamaya geçeceksin...
...
Ama bir kere duydum işte,
denesem mi, denemesem mi, ya olmazsa diye içim içimi yedi, durdu.
Tam elime alacağım kalemimi
"boşver rezil etme şimdi kendini de defterini de" dedim.
...
Sonra madem yeni bir şeyler denemek için katıldım bu kursa,
harfi harfine yapacağım dediklerini, deneyeceğim herşeyi dedim.
ve kurşun kalemlerimi kalemliğime yerleştirdim güzelce..
...
İşte ilk yaptığım çizim, kurşun kalemsiz !
Hatalarla dolu ama olsun, ben sevdim.
En azından korkumun üzerine gittim :)


İlgilisine Not:  Kullandığım kaleme dikkatinizi çekerim. Ben yıllardır kullanmamıştım.
Kendisiyle inanılmaz keyifli çizim yapıldığını da hiç bilmiyordum. Elinizin altında mutlaka bir rengi vardır. Denemediyseniz  siz de benim gibi, deneyin , çok şaşıracaksınız...

İyi Haftasonları...:)

No comments: