Friday, May 25, 2012

Bak postacı geliyooooor.....



Bak postacı geliyoooor ……




Çarşamba günü bahsetmiştim
gideceğiz, gidiyoruz,geldik derken
Vietnam’da 1 ayımız bitmiş bile..
Biz bir kutlamayı hak ettik!


 


yanımda olan tüm dostlarım için de
1. ayımızın anısına
Vietnam’da çektiğim fotoğraflarımdan
(yeni hevesim laf aramızda) bir kolaj yaptım.
yapacağım çekilişte
çıkan 3 kişiye kolajımın baskısını göndereceğim.
 (Kartlarımı ister direkt kendilerine,
isterlerse de süpriz-jest-şaka..vs yapmak istedikleri kişilere ,kişisel notlarıyla birlikte gönderebilirim.)
Ben zarftır, güzel bir puldur,postanenin yeridir araştırırken
size de düşünmek ve studio blueZ 'e kayıt olmak için 2 hafta kalıyor.
İşte sürprizimi açıkladım..

Haydi iyi haftasonları..


İlgilisine not : Sizde benim gibi girdiğiniz sitelerde “kayıt ol” ,”giriş”,”çıkış”,”reklamı geç” vs. gibi önemli şeyleri bulmak için ekrana yapışanlardansanız hemen yardımcı olayım. “Giriş” ler ve “Kayıt” lar ana sayfanın ve yazılarımın olduğu sayfaların  en alt kısmında :) )
Bol Şans.. !!!
…………………..

As I mentioned on Wednesday that our first month in Vietnam was finished.
For the memory of our first month  i’ve made a photo-collages which will be sent  to three follower of my website. ( i can send them to you or someone who is special for you with your personal note)
Until  i find a pleasant envelopes, stamps and post office’s addresses, you have a 2 week to register and think
i’ve explained surprises .. Let’s have a nice weekend ..
P.S : you can find registration icon on lower part of the studio blueZ home page and of the post’s pages.
Good Luck .. :)

No comments: