Friday, September 19, 2014

Teşekkür...


Çizim maratonunda son 10 günüm kaldı.
İlk çizimimle son çizimim arasında eminim çok fark olacak.
Şu ana kadar hiç dönüp bakmadım, sürpriz olsun istiyorum.
...
Benim için 55. gün ,bu 75 gündeki  dönüm noktası oldu.
Bu değişimi SBS'dan arkadaşım ve 
benim en büyük destekleyicilerimden biri olan Connie'ye borçluyum.
Aslında Connie, hepimizin teorik olarak bildiği bir şeyi fark etmemi sağladı.
Bu basit farkındalık tüm algımı ve çizimlerimi değiştirdi.





 

Sonuçta yolun başındayım, bu yoldaki değişimlerimi birlikte göreceğiz.
Sadece beni her zaman destekleyen,
yeni teknikleri denemem konusunda cesaretlendiren Connie'e buradan teşekkür etmek istedim.
Umarım en kısa zaman da kendisinin çalışmalarını burada sizinle paylaşabilirim.

...

I have last 10  sketch challenge days.
I am sure there will be a big difference between first and last pages.
I have not looked at my old  pages yet , since it will be a surprise for myself.
My 55th. page was milestone of the challenge for me.
I owe this changing to dear Connie who is my one of SBS friend and also big supporter
In fact she help me to realize something  that is known theoretically by most of us.
But this simple knowledge has changed my all perception and also my all drawings.
i am a beginner sketcher for now
and  we will see changing of my style together…
I just want to thank to Connie who always encourage me to try new techniques…
Hope to share her amazing paintings here…
Connie, thank you soooo much again!
 


No comments: