Tuesday, September 16, 2014

Nerede kalmıştık...



Çizim maratonum tüm hızıyla devam etse de,
çizimlerimi uzun zamandandır paylaşamadım


Bulut yeni okuluna başladı.
Onun işleriydi, oryantasyon haftasıydı pek ilgilemedim blogumla.
Hatta bir günlük bir ara bile vermek zorunda kaldım.
Ama kurallar gereği atlanan gün için ilave bir çizim yaparak, maratona kaldığım yerden devam ettim.
 

Evde Bulut'la zaman geçirdiğim sayfalarımdan da belli oluyor.
Okul araç gereçleri, yeni okul ayakkabıları..vs
 

İlerde bu sayfalara bakıp bu günleri hatırlayacağım için Bulut'un tüm kullandığı eşyaları özellikle çizmek istiyorum.
Mesela bu ilk güneş gözlüğümüzdü. Muhtemelen bu yıl kullanıldığı  son yıl olacak.


Kaçırdığım gün için, günlük koşuşturmaların arasında iki çizim yapmak beni epey zorladı.
Bu yüzden gün atlamamak için elimden geleni yapıyorum.

Bir gün tam yatmaya hazırlanırken çizim yapmadığım aklıma geldi.
Hemen defterimi elime alıp, uyumadan önce gözüme çarpan ilk şeyi çizdim.
Terliklerimi ! :)
 

Bunlarda en sevdiğim çantam ve cüzdanım.
Umarım uzun yıllar kullanabilirim onları.
Hem kullanışlı, hem sevimliler.
Her ihtimale karşı çizdiğim için de mutluyum.
 


Arada paylaşmadığım sayfalarda var, belki dikkat etmişsinizdir.
Onlar ayrı bir yazıya konu olmayı hak ediyorlar.
Çok tatlı birine ithaf edeceğim.
 Az sonra... :)

...
 
Although i still keep doing 75 sketchchallenge, i have not posted my drawings for a long time.
Bulut started his new school and i have been so busy with his new daily tasks.
It was so clear on pages that how i spent my days with Bulut. I have drawn his new school kits, shoes..etc. I am sure i will remember these days, when i look at these pages in the future. Since that i want to draw everything used by my son. For example I have drawn his first sun glasses. Probably it’s last year that is used.
According to 75 sketchchallenge rules, i you miss one day, you should do 2 sketches the next day. I missed one in last week and saw how difficult to do 2 sketches a day in my daily routine. So i am doing my best not to miss a day. For example i had forgotten to do daily sketching and remembered it when i went to bed and took my sketchbook – pen drew my slippers J
You can see my favourite bag and wallet in last pictures. Hope i could use them for a long time…and sametime i am so happy to do their sketches.
In this post i did not share few days’s sketches since they will be the next post’s subject and i will also introduce very sweet person to you… coming soon :)



No comments: