Thursday, April 3, 2014

Şimdiiii okullu olduuuuuuk....:)






http://www.sketchbookskool.com/ 


Uzun zamandır, büyük bir heyecanla beklediğim
açılıyoooooor !

Defterlerim, kalemlerim, boyalarım ve ben hazırız !

Hemen hemen tüm kurslarına katıldığım Koosje
Sketchbook Skool'un detaylarını ve heyecanını son yazısında çok güzel anlatmış.


http://koosjekoene.blogspot.com.tr/2014/04/just-2-more-days.html




Eğitmenlerimizden  Koosje Koene, Danny Gregory ve Tommy Kane 'i 
uzun bir süredir, imrenerek bloglarından takip ediyordum.
Jane LaFazio, Roz Stendahl ve Prashant Miranda'yı ise  Sketchbook Skool sayesinde tanıyıp, takip etmeye başladım .
Tarzlarını, neşelerini, hayata bakışlarını çok sevdim.


Siz de onları yakından tanımak , Sketchbook Skool'' da biraz dolaşmak isterseniz

http://www.sketchbookskool.com/#!fakulty/c16o0

Ben de yapacaklarımızı, ödevlerimizi ve genel izlenimlerimi paylaşabileceğim yeni bir sayfa hazırlıyorum.
Bunu da kurs sürecini takip etmek, yeni bir hobi edinmek isteyenler, kurs arayışı içinde olanlar, ufacık bir boş kağıt bulduğunda bile bir şeyler çizmeden duramayanlar için buradan paylaşayım dedim.

Şimdilik hoşçakalın !
:)

...



I have been looking forward  to starting of Sketchbook Skool for a long time..
and finally the first semester  is starting…
I am ready with my pens,pencils and sketchbooks..
You can learn more about Sketchbook Skool from Koosje’s last blogpost
Koosje Koene will be our one of teacher and founder of the skool.  Almost i have attend all her courses that were “Awesome” !
I have been also following our other teacher Danny Gregory and Tommy Kane from their blogs. I really love their  drawing styles, sense of humor.
Jane LaFazio, Roz Stendahl and Prashant Miranda will be other teachers of the first semester  and you can find more information about teachers and watch their amazing video from
Sketchbook Skool’s website...
 i will also share my sketchbook in my blog’s new page…
See you soon.. :)
 

No comments: