Thursday, June 28, 2012

Sinpapur'a giderken..



Neredeyse bir ay olacak ama
bu güzel şehirden dönmüş olduğumu bir türlü kabul edipte  gezi notlarımı paylaşamadım.
En iyisi Singapur notlarıma
  Changi Havaalanından, kendime fazla çaktırmadan, usul usul başlıyayım… :) 

…………..

Çok istememe rağmen havaalanlarında rahat rahat zaman geçiren kişilerden olamadım.




Benim için havaalanı gergin gergin beklenilen, tüm anansların büyük bir dikkatle takip edildiği, pasaport ve uçuş kartlarının tekrar tekrar kontrol edildiği bir yerdi.
Beni uçuş fobisi olanlar çok iyi anlamıştır :)
Ama bu havaalanında
“bir ben varmış benden içeri” onu fark ettim.
Daha ilk andan itibaren
kuşlar gibi hafif




ve bir vahadaymışçasına




mutlu ve huzurluydum.




Son derece estetik bulduğum mimari detayları, her yerde kullanılmış bakımlı orkideleri, güleryüzlü ve hızlı çalışanlarıyla
Changi Havaalanı gerçek olmadığına kanaat getirdiğimiz bir yer oldu bizim için.
Çünklü bu tablo ancak
size giriş ve çıkışta şeker ikram eden pasaport görevlerinin robot, her köşesi pırıl pırıl olan havaalanının  smilasyon ve bavullarında bir önceki uçakla gelmesiyle mümkün.




Şaka bir yana saatlerce beklediğiniz mekanlardan, geçiş noktalarına kadar
her yerde aynı özeni görmeniz mümkün.




Özellikle çalışanları vurgulamamın sebebi de
 sizinle sürekli pazarlık eden bir çocuğunuz varsa
güleryüz ve hızlılığın hem işinizi kolaylaştırıp hem de ruhunuza nasılda iyi geliyor olması :) 




Yahya Kemal’in Ankara’dan bahsetmesi gibi olacak ama
hiç mi kötü bir şey yoktu diye sorarsanız…
evet vardı




Havaalanını  geri de bırakmak !
:)
………
Girişi yaptım,sanırım artık kendimi daha iyi hissediyorum
ve fotoğraflı gezi notlarını paylaşmaya hazırım.
Çok yakında Singapur’da görüşmek üzere..




Although we came from Singapore for almost a month, i have not shared my traviling notes.  Because I could not accept that i had to left  from this beautiful city
I think it’s the best to start with Changi Airport
………
Unfortunately i could not be a relax person who can spend time at airport peacefully .
I always feel nevous, listen all announcement carefully and check my passport and boarding cards several times.
You know what i mean, if you have same anxiety  as me.
This’s changed in Changi Airport. My all fears disapeared.
I felt light as birds and peacefull like i was in oasis.
I found Changi Airport surreal due to  extremely pisturesque architectural details ( from all lounges to transition areas) , friendly and quick  staff ( that is the most important thing if you have a child who always bargain with you)  and beautiful orkids which are used everywhere .
I think the worst thing related to airport is leaving :)
I feel better and ready now to share a photo trip notes
See you soon…

No comments: