Friday, August 1, 2014

Çizim maratonunda 2. hafta...


Çizim maratonunda ikinci haftayı da geride bıraktım.
Araya bayram da , Bulut'un hastalığı da girse, kimi ağır ağır , kimi koşturarak olsa da her gün bir şeyler çizdim.
Aslında o gün neler elimin altındaymış, ne kadar zamanım varmış, keyifli miyim, gergin miyim anlaşılıyor.
Maratonun en sevdiğim tarafı da bu oldu galiba..
Aslında resimli günlükler tutuyoruz.















Zaman zaman ne çizeceğimi bilemiyorum ya da karar verene kadar çok zaman kaybediyorum.
Bu yüzden  kendime bir köşe ayırmaya karar verdim evde, 
elime geçen ilginç objeleri biriktireceğim.
Aklıma bir şey gelmediği zamanlarda biriktirdiğim objelerden rastgele seçer çizerim.
Böylelikle de evde iş yerinde,
 köpekbalığı gibi her şeyin etrafında dolanmaktan kurtulurum.
:)
Aramızda maratona katılmayı düşünenler vardı.
Umarım onlar da kararlarından vazgeçmez aramıza katılırlar..
Yeni bir ayda yeni bir şeylere başlamak gibi yok !
Hep diyete mi başlıyacağız, değil mi ??
:)
İyi Haftasonları...

No comments: