Friday, December 28, 2012

Bülbülü altın kafese koymuşlar, nerede benim hediyem demiş :)



Hediye paketlemeyi, en az açmak kadar seviyorsanız
mutlaka pintereste bakın derim.
 Son haftalarda iyice abarttım saatlerce neler yapıyorlar diye bakıyorum.
Sadece baktıklarımın küçücük bir bölümünü denesemde çok mutlu oluyorum.
İşte gördüklerimden birini de paylaşayım dedim.
...
Geç olmasın diye gece gece evde çektiğimden fotoğraflarım pek olmadı ama
siz gidiş yolundan puan verirsiniz artık yazıma :)



 Şimdi ilk olarak beğeninize, hediyelerinize uygun kağıtlardan şeritler kesiyorsunuz.
Şeritlerin kalınlığı da size kalmış.
içi gözüksün derseniz ince ince kesin, yok süpriz yapacağım derseniz benimkilerden daha kalın kesersiniz.



Sonra şeritlerimizin uçlarında delikler açıyorsunuz.
Bence bu iş için çiçek, yonca şeklinde olan delgeçler süper sonuç veriyor.
Ben bendekileri Bulut'dan izin çıkmadığı için kullanamadım. Dün gece evdeki tüm kullanmak istediğim kırtasiye malzemeleri O'nunmuş :)
Neyse eldekilerle yola devam ettim...



Sonraki adımda hediyemizin boyutlarına uygun bir daire kesip,şeritlerimizi delik olmayan taraflarından bu daireye yapıştırıyoruz.



Hediyemizi tam ortaya yerleştiriyoruz



Son olarak da şeritlerimize açtığımız deliklerden kurdelemizi geçirip, uçlarını ortada toplayarak güzel bir fiyonk atıyoruz.
Fiyonklarımızı boncuk, yaprak, keçe vb. malzemelerle de zenginleştirebiliriz.



Bu ilk denememde ben evdeki kartonlarımızı kullandım.
Ama hafta sonu yılbaşına daha uygun renklerde ve parlak malzemelerle de deneyeceğim.



Hepinize İyi Haftasonları
 :)




No comments: