Wednesday, June 20, 2012

Planlar yaparken..


 işlerin planladığım gibi gitmemesi için
"plan yapmam" yeterlidir.
Sonuçlardan şikayetçi olmasamda
insan zaman zamanda istediklerinin istediği zamanda olmasını istemiyor değil.
Mesela ilk Saigon'a gidişimiz çok hareketli ve bol valizli olduğundan pek fotoğraf çekememiştim.
Bu sefer iki uçuşumuz arasında geçirmemiz gereken 6 saatimiz olduğundan
bana fotoğraf çekmek için güzel bir zaman kalmıştı.
Ama öyle bir yağmur başladı ki !!!
-------------
Vietnam'ın en sevdiğim taraflarından biri de şu, eğer yağmur başlamışsa sizi hiç kararsız bırakmıyor.
15 dakika bile yağsa öyle şiddetli bir yağmur oluyor ki siz dışarı çıksam mı diye düşünmüyorsunuz bile.
-------------
Bizde ne yapalım gezimizin bundan sonrası güzel geçsin dedik,
kendimize birer kahve aldık ve havaalanında başladık beklemeye..
Ve gene ben "plan" yaptım.. :)
Şöyle biraz portre çalışayım diye !!!
Sonra sol yanımızda sesler geldi ve biz de o yöne baktık.




gözlerimizi kıstık bir daha baktık..
ama anlayamadık !
Gerçek mi bu şimdi ?




evet gerçek..
elleri var ve hareket ediyor..
ama insan bir tek kafasını sokabildiği bir yerde ne yapabilir ?



İçerde bir çalışma var ve bu kardeşimizde çalışmaları "göz"etliyor - denetliyor desek,
bir denetçi için uygun bir konum ve pozisyon değil.
Tulum giymiş, çalışıyor desek, nasıl ve neyle ?
Biz işin içinden çıkamadık
Belki siz anlamışsınızdır?
Tabii insan görünmüyorken şakır şakır istediği detayı çekiyor da,
durum değişip ikimizde birbirimizi görebiliyorken biraz saklanmanız gerekiyor :)




hala merak ediyorum.. aşağı inerken ne düşündüğünü ?
" bu gün de amma düşündüm" mü diyor acaba ?
:)

1 comment:

cafenoHut said...

:)) çok ilginç gerçekten. Nasıl bir iş bu böyle. NE diyor yani adam ne iş yapıyorsunuz diye sorduklarında ; kafamı bir delikten sokup öyle bakıyorum mu diyor:)
Bu arada planlama konusunda haklısın. Ben de bu tarz planlar yaptığımda hep bir terslikle karşılaşırım ama bak sen ne güzel yeni bir iş kolu ile tanıştırmış oldun bizi bu vesileyle:)