Tuesday, March 20, 2012

studio blueZ

Falımda bir "site"min olacağı çıktı..
Başka güzel şeylerde vardı....
 o nedenle gerçekleşme işlemine bir  katkıda bulunmak istedim :))




Neyse başladım bakalım.. 
Zor işlermiş, o yüzden bitirdim diyemiyorum..
Ama tekrar hep birlikte olalım, birlikte ilerletelim istiyorum..

Bir de bir süre buralardan yazamayacağımdan ufak bir anı da sizlerde kalsın istiyorum.. 

mail atan (zecaner@gmail.com), üye olan, bu yazıya yorum yapan...aman anladınız işte, isteyen kişilere ;
üzerinde fotoğraflarımın olduğu kitap ayraçları ve hediye kartlarımdan gönderiyorum...

"site"mede bekliyorum..
teklif var sitem yok..
ne zaman canınız isterse efendim :))


nerede mi buluşuyoruz ?

işte;

tık tık



verdiği tüm destek için sevgili arkadaşım Nesli'ye ve tüm "nescake" ekibine sonsuz teşekkürler :)




this is my new website announcement ..
"studio bluez"

i am so excited..

   if you leave me a comment here or e-mail (zecaner@gmail.com) and forward me your postal address, i want to send you my bookmarks & present cards, to celebrate my new beginning..
















5 comments:

Yvonne said...

Oh, Zeynep, they look SO beautiful!! Is that why you asked for my address?? :D SO COOL!! & I didn't even look at your NEW space yet! Off to take a peek now! xx

Helen A Naylor said...

This is amazing ! How on earth did you do this ? I love it.

zeynep said...

Yvonne..i've just seen your message .. you received my bookmarks safely. i am so happy you like them. "güle güle kullan Yvonnecum" :)

zeynep said...

Thank you so much Helen :)

nescake said...

Zeynep'çim ben Studio blueZ'a bakarken Mavi Sır'rı ihmal etmişim ve bu yazıyı görmemişim. Site için çok mu ısrar ediyorum dediğim zamanlar oldu kendime ama iyi ki de etmişim. Çok güzel gidiyor herşey. Çıkardığın işler, yeni siten herşey çok başarılı. Kitap ayraçlarına ve hediye kartlarına bayıldım zaten biliyorsun.
"nescake ekibi" sana başarılar diliyor ve 24 saat teknik destek garantisi veriyor canım :)