Sunday, September 4, 2011

semer II - packsaddle II


 Bu semerlerle işim daha bitmemiş demek..
Öğle tatilimde bir şeyler almak için eski postaneye doğru ilerlerken..bu hamallar içime bir kurt düşürdü..
Mecburen ilerledim arkalarından...

Kalabalıkta inanılmaz hızlı yürüyorlar..
ben daha düğmecilerin olduğu sokağa yeni dönmüştüm ki gözden kayboldular..
arkalarında izlerini bırakarak..



aralarında kola sevenler de varmış dedim içimden..



biraz ilerden başlayan yokuşu tırmanmaya başladım ....
 solumda merdivenlerde soluklanan semerleri gördüm...
Bende sola döndüm merakıma ikinci kez yenilerek..



 
Bir tek ben değilmişim dedim öğle tatiline giren..




aralarında ekipmanca ileride olanlar da var hemen fark ediliyor doğrusu..




işi bırakıp gidenler de tabii..




laf aramızda ben bu yokuşu her tırmandığımda elimdeki eşyaları sağa sola atasım geliyor..
yolun başında elimdeki fazla dolu olmayan bir poşet bile  fazla geliyor..




bu semerler..bu sıcakta..nasıl taşınır bilemiyorum..

işin tekniğini bilmekle mi alakası var acaba diyorum kendi kendime ama..
insan aynı insan..güneş tek güneş..teknik falan dinlemez diyorum..
ben bunları düşünürkende karşıma bu çeşme çıkıveriyor..



o zaman emin oluyorum bu işin bu sıcaklarda daha da bir zor olduğuna..




Herkese bu uzun tatil sonrasında taşıyabileceği iş yoğunğunda bir hafta diliyorum... :))

No comments: