Friday, May 24, 2013

Lale


Bir şey her yerde önüme çıkınca onu sevebilmem pek mümkün olmuyor.
Mesela lalelerle hiç bir alıp veremediğim yoktu eskiden.
Hatta çok narin ve zarif bulurdum.
Ama son yıllarda pek çok şehirde,  ilgili ilgisiz pek çok yerde görmeye başlayınca
 fena halde soğukluk girdi arama bu lalelerle !

...

Neyse ki  mevsimleri geçti de artık objektif bakabiliyorum bu zarif çiçeklere.
Aslında biraz tadında bırakabilsek, 
her yerde görmesek de, onları görmeye biz gitsek parklara bahçelere
ne güzel olur.
Daha bir haklarını vermiş olmaz mıyız bu şekilde ???

...

Çoook güzel bir haftasonu dileğiyle :)


3 comments:

Gulcin said...

sanirim ben de biktirdim sizi lalelerden zeynep :)
buraya geliyorsaniz uyarmak istedim acayip soguk! Ozellikle aman minik adama tedarikli gelin :(

zeynep said...

Olur mu Gülçin, senin laleler ayrı, benim dediklerim ayrı...mesela istanbul trafiğinde 10 dakikalık yolu 2 saatte giderken refujde lale görünce geriliyorum ben, kasttettiğim onlardı :) yoksa yavru vatanın laleleri başımızın üsttüne.
Uyarın için de çok teşekkür ederim!!
Kardeşim geçen hafta Amsterdam'daydı, havayı anlatınca yıkıldım, kışlıkları yeni kaldırmıştım oysa :((
Cahil cesareti işte :)

Gulcin said...

:)
sorma zeynep biz de anlamadik bu nedir
hollandalilar bile isyan etti bu ne ya diye
annemler geliyor ya nasil uzuluyorum anlatama kirk yilin basi geliyorsunuz hepiniz boyle hava of yani :(
haftaya 18 falan diyor ama hissedilen soguk yine tedbirde fayda var. insallah bir surpriz yapar da duzelir insallah!