Thursday, March 14, 2013

büyüdüüüm...büyüdüüm....






studio blueZ 1 yaşında !
1 yıl önce bugün yazmışım ilk yazımı
ne kadar heyecanlıydım hatırlıyorum.
Hem yaptıklarımı, yazdıklarımı  paylaşabileceğim yeni bir yerim olmuştu,
hem de yeni bir yaşamın ilk günleriydi…
her şey yeni, her şey yabancı olsa da
bir şeyler paylaşabilmenin keyfi , heyecanı son derece tanıdıktı.


Zaman su gibi aksa da ne çok şey sığmış bu bir yıla. (Eski yazılarımı okudukça, fotoğraflarıma baktıkça ben bile şaşırıyorum zaman zaman.)
Kısacası hak etmiş güzel  bir kutlamayı :) 




Bu ilginç yıl ve studio blueZ’ın birinci yıldönümü için bir şeyler yapmalıydım.
Ben de dün akşam bu çantayı yaptım.
Çok geç saatte bitirebildiğimden, fotoğraflarını çekmesi de günün ilk saatlerine kaldı.




İşte yeni bir yıla , sabahın ilk ışıklarıyla ve renklerle başlıyorum.
Önce sağlıklı, sonra neşeli, verimli ve bol bol gezmeli bir yıl olmasını diliyorum.
ve mavi sır’da olduğu gibi burada da beni yalnız bırakmadığınız ve desteğiniz için de
hepinize çooooook teşekkür ediyorum.





Today is first anniversary of studio blueZ
1 year ago today ,I wrote my first post
I remember how excited i am.


Although time passes very quickly , i’ve done and shared lots of things.
I am really surprised ,when i read my old posts and look at my old photos.
I thought that should do something for this interesting year and to celebrate anniversary of studio blueZ
Last night i painted this bag and started to new day with colours..
Wishing healthy, cheerful, creative more years
and i’d like to thank all of  you for  following and supporting me and my works.


No comments: