Tuesday, December 27, 2011

Gülümseme

Dün canım hiç vapurla eve dönmek istemedi..
Çünkü eskisi gibi keyfini çıkaramıyorum..çay içip kitap okuyamıyorum vapurda..
Elim hep çantamda, fotoğraf makinemi ne zaman çıkartman gerekecek diye heyecanla bekliyorum..
Bazılarına "alıcı" gözle bakıyorum, bazılarına kadrajı bozmasınlar diye "kötü kötü" bakıyorum..

Neyse lafı uzatmayayım..
Dün canım hiç vapurla eve dönmek istemedi..
Söyle güzelce kitap okumak istedi akşam trafiğinde bekleyen arabanın içinde..
............................
............................

sanırım artık ben dışarda kitap okuyamıyorum ... :)





yesterday i did not want to return home by ferry ...
 because i can not enjoy the journey... i only wait taking photo time ..
 
yesterday i did not want to return home by ferry 
  i just wanted to read book while we were waiting in traffic...
............................
............................
but i think i can not read outside anymore .. :)

No comments: